zilwerbeam

Alla inlägg den 11 juni 2014

Av Maria Winge - 11 juni 2014 20:23

Idag är jag glad.

  • För det första för att jag har jobbat och det har funkat skapligt med min axel/ arm. Jag har faktiskt tänkt på hur jag har arbetat för min arm/axel.
  • För det andra att farmor mår bättre, hon lät så pigg på rösten när jag pratade med henne. Hon pratade om att få komma till sjukhuset i sala. Så mycket bättre för då kan man hälsa på lättare.
  • För det tredje att jag är glad att jag har barnen och Janne och alla mina vänner som gör livet så mycket lättare och mer värt att leva + min älskade hund så klart. Vad vore livet utan henne??
  • För det fjärde att jag fick schemat inför v 26-29. V 25 fick jag inget schema för eftersom jag är halvt sjukskriven. Så det får jag lösa som jag gör resten av året.   Schemat var ok tycker jag. Kan nog klämma in två dagar till under dessa 3 veckor för att ta igen lite mer av min minustid.
  • För det femte att jag har kommit igång med min jogging. Känns så bra. Men måste lära mig av mitt misstag förra året att inte jogga så långt eller så himla ofta. Tror jag ska hålla mig till max 3 ggr i veckan. Sen hålla mig till 5 km ev lite längre men ingen mil iaf som förra året.

På fredag är det Lucas skolavslutning, han ska vara i skolan färdig och klar kl 7.50 Då ska jag hasta iväg till kyrkan och vänta där inne till dom kommer tågandes. Efter kyrkan sen får Lucas sommarlov!! Han sticker till pappa då i 4 veckor sen till mig i 4 veckor.


Dumma jag ringde och bokade en kloklipptid hos vetrinären till på fredag och enda tiden dom har är 9.30 och jag tackar och tar emot den, kommer sen på att jäklar då har ju Lucas skolavslutning i kyrkan, ev att den precis är klar då men jag hinner ju inte hem och hämta hunden och till vetrinären på så kort tid. Vad tänkte jag med???? Iaf så har jag fixat så Linus går dit med hunden. Så kan Lucas och jag gå dit och avlösa honom om det behövs.


// Maria   



Ovido - Quiz & Flashcards