zilwerbeam

Alla inlägg den 8 juni 2014

Av Maria Winge - 8 juni 2014 19:16

Söndag och hela svenska folket var bjudna på dop.

Jag bänkade mig framför tv:n.

Började titta lite grann.

Sen såg jag att Steffe var här och höll på att byta däck på min bil. Fick ju punka häromdagen typ. Så ut och prata lite med han och My. Hon hjälpte också till.    En duktig och trevlig tjej han har träffat.


Så in igen och titta färdigt på det fina dopet. Så fin prinssesan Leonore är/var. Sov sig igenom dopet. Prinsessan Estelle var också på plats och uppträdde korrekt.


Sen var det dax att hälsa på farmor på lasarettet. Jag lämnade över Lucas till storasyster Emma och Andreas för han ville inte följa med och så här i efterhand är jag glad att han inte var med.

Hon mådde inte bra och jag blev lite orolig där. Har aldrig sett henne så. Men hon blir ju väl omhändertagen på lasarettet så man behöver ju inte känna oro så iaf. Men hon är ju 93 år och har genomgått en stor operation, så klart att hon inte mår bra. Åkte hem och efter någon timme ringde jag faster och det visade sig att hon hade åkt dit från sthlm. Hon blev nog också orolig efter att ha pratat med mig tror jag.   

Så när jag var hemma från västerås och farmor var jag tvungen att ge mig ut i spåret och jogga av mig. Det är så härligt att jogga när man är arg/orolig/ mm mm det ger sig efter. Man mår så mycket bättre då.


Sen kom jag på att vi har ju inte ätit något idag. Inte jag iaf, så jag ringde och beställde pizza till Lucas och en grekisk sallad till mig. Nu är det ju nyttighetstider framför mig.   


// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards