zilwerbeam

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Maria Winge - 10 juni 2013 23:04

Trots lite vila iaf i helgen så blev inte knät bättre alls.

Idag har jag ringt till esplanadens sjukgymnastik.

Får stå på kö, har jag otur så får jag ingen tid förrn om en månad.....!

Har börjat med ipren idag.

Får väl se hur det blir.


I går började jag med magövningar.

Träningsvärk som sjutton idag.

I morgon blir det väl värre....

Men jag lär köra på nu.

Ska göra dessa övningar varje dag nu.


Magmåttet ska bli mindre och jag ska bli starkare har jag bestämt.

Ska iväg till gymmet på fredag eller så tänkte jag.

Sen blir det full rulle varje ledig stund.

Hoppas bara att knät blir bra!


Idag har jag varit i hemtjänsten.

Likaså i morgon och på onsdag.

På onsdag har vi även APT på eftermiddagen.

Ska bli roligt.

Det blir ett annorlunda APT mot vanligt.

Fika och leka sen gå och äta.   

Hoppas på fint väder bara.

Jag vill ha solsken.   


Igår hade vi uppträdande i kyrkan med kören. Det gick så bra och vi fick folk i publiken att gråta till "aldrig ska jag sluta älska dig" och "utan dina andetag". Så nu har vi sommaruppehåll till i augusti. Längtar redan dit. Det är så roligt att sjunga med kören. Det ger energi och man blir så glad och pigg.   


8 arbetsdagar kvar till semestern. Så jag lär väl hålla ut till dess med mitt knä iaf.


// Maria   


Underbar låt!

Ovido - Quiz & Flashcards