zilwerbeam

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Maria Winge - 22 mars 2013 06:55

Min dator gick sönder i förrgår   

Det gick inte att fixa heller tydligen.

Jag hoppas vid gudarna att det går att få kvar fotona jag hade i datorn.

SÅ igår var jag i västerås med Hampus och Lucas och köpte en ny.

En bärbar.

Jag har ju en bärbar sen förut. Men den var ju så pytteliten och dåligt ljud i den oxå.

Jo så vi köpte den här bärbara. Snäll son man har som hjälper till när man verkligen behöver.


Fick hem deklarationen igår.

Trodde det skulle bli +-0 tillbaka.

Eftersom dom jag extrajobba hos förra året inte drog skatt så hade jag räknat ut att det skulle bli jämt upp iaf.

Men jag får tillbaka 700 kr. Det känns ju ok.

Bara lägga till sparkontot så vi kommer till Turkiet i år oxå. Fast i år ska ju Emma med.


Började morgonen med tvättstugan kl 6.

Fy satan vad hemskt att behöva gå upp så tidigt för tvättstugan.

Men vad gör man när jag var i västerås igår när jag hade tvättstugan.

Oj tillbaka till tvättstugan nu då.


Kanske blir en bra dag idag.


// Maria   


Ovido - Quiz & Flashcards