zilwerbeam

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Maria Winge - 5 mars 2013 16:59

Idag har jag gjort ett städschema.

Jag har varit för slö för att städa över huvudtaget här hemma.

Då blir det ju som det blir.

Har insett att det faktiskt krävs dammsugning oftare än var 14 dag när man har både hund och katt.

Så nu blir det två ggr i veckan istället.   

Stolt över mig själv och hoppas innerligen att jag gör det oxå. 

 

Börjar bli trött igen.

Men som tur är börjar innebandyn kl 19 och det är ju bara 2 timmar dit.

 

I morgon blir det att förbereda mig för det viktiga mötet jag har på torsdag.

Svårt att förbereda sig kanske men jag ska göra mitt bästa för att visa min bästa sida då.   

Sen är det bara att hoppas och hoppas!!!

 

Lucas vattkoppor är på bättringsvägen. Så det känns bra. Jag cyklade till skolan och hämtade hem lite läxa till honom som han kan sitta och pula med. Emma hjälpte honom så nu har han inte mycket kvar.

 

// Maria   

Jag är inte mycket för hårdrock men älskar den här låten.

 

Av Maria Winge - 5 mars 2013 11:27

Nu har jag ringt och sagt upp hundförsäkringen i Agria.

Bytt till Folksam, för samma peng så får jag även katten försäkrad.

Det är ju jättebra!!

 

 

 

 

// Maria   

 


Av Maria Winge - 5 mars 2013 10:42

Igår var Göran här och skulle hjälpa mig med min garderob som inte vill som jag vill.

Hur han än gjorde så blev det inte bra. 

Jag plockade ur allt ur garderoben och tog en uppe istället. Nu ska den här bli småbitar!!!

Får hänga upp ett draperi för sängen istället. 

Då kan jag möblera om oxå. 

 

I går köpte jag jordgubbar och blåbär. Mums vad gott det var.

 

Vi tog en rejäl sovmorgon i dag. Vaknade kl 10!

Men det var skönt. Det lär inte bli så i morgon eller torsdag iaf.

 

Får se om jag törs ta med mig vattkoppsmannen till innebandyn ikväll.

Jag ska fråga. Dom flesta har ju haft det.

 

2 dagar kvar till mitt viktiga möte!! Åh vad jag ser fram mot det.   

 

// Maria   

 

Ovido - Quiz & Flashcards