zilwerbeam

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Maria Winge - 9 mars 2013 22:27

Det var en bra låt som vann melodifestivalen tycker jag.

Fast jag hade hoppats på Yohio.

 

GRATTIS ROBIN!

 

Av Maria Winge - 9 mars 2013 19:14

I dag har jag jobbat till 17.

Cyklade till Ica och handlade lite.

Hem och åt sen var det lite övningskörning med Emma.

 

Nu hemma och jag ska bädda ner mig i soffan tillsammans med bästa katten Bolliz och smaska på något gott för en gångs skull. Chips och kaffe tänkte jag. Kanske lite Bailys oxå    Lite, ska ju jobba i morgon oxå.

 

Hunden är på besök hos mina föräldrar. Det känns väldigt tomt kan jag säga.   Saknar henne mer än man kan tro.

 

Melodifestivalen snart. Vet inte vilken låt jag tycker bäst om. Alla är ok. 

 

// Maria   

 

Ovido - Quiz & Flashcards