zilwerbeam

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Maria Winge - 2 mars 2013 14:59

Lördag och jag hämtade hem Lucas igår.

Jag köpte ju det här medlet på apoteket i torsdags och jag tror det hjälper lite iaf mot klådan.

 

Det är mousse som kyler mm.

 

Var nyss på ica och handlade hem lite så han kan äta lite. Hans älsklingsmat:

 

 

 

Å så lite frukt:

 

 

 

Å så lite glass:

 

 

 

Jag skämmer bort grabben lite nu. Men det gör inget.

 

Tog kort på kissen i fönstret. Blev lite mörkt.

 

 

 

Snart åker han in på kastrering. Stackarn. Men sen efter det ska han få gå ut för i sommar kan jag nog inte hålla honom inne. Bäst att förbereda.

 

Själv har jag fuskat med mina vitaminer men nu ska jag ta tag i det igen.

 

 

 

Fick dom här blommorna av Emma på min namnsdag. 

 

 

 

Fina snälla Emma.   

 

Jag längtar så till på torsdag för då har jag det där viktiga mötet som jag hoppas ska gå vägen.   

 

Börjar visst bli lite hungrig så jag ska väl äta snart då.

 

Ikväll är det mello igen.   

 

// Maria   

 

Ovido - Quiz & Flashcards