zilwerbeam

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Maria Winge - 23 oktober 2012 21:45

Usch vad det börjar bli kallt.

Brrrrr. 

På med vantarna bara.

Mössan oxå snart.

 

I morgon ska jag ringa doktorn och förhoppningsvis får jag en tid dit oxå för lite undersökning.

Känner mig vissen....

 

Var ändå med på innebandyn, jättekul. Vi var några fler idag och det gick bra.

 

// Maria 

Av Maria Winge - 23 oktober 2012 11:11

Tredje gången gillt.

Ringde igen till salabostäder om att jag vill ha en hatthylla.

Första gången ringde jag fredagen den 28 september.

Andra gången ringde jag torsdagen den 11 oktober.

Tredje gången ringde jag idag, tisdagen den 23 oktober.

Hur svårt kan det va liksom att komma hit och sätta upp den????

 

Fortfarande ligger kläderna på stolen eller hänger på garderobsknoppen. 

Nu använder man ju lite tyngre kläder och vantarna vet jag aldrig var jag la dom.

Hade jag haft en hatt hylla hade dom legat där.....

 

// Maria 

Ovido - Quiz & Flashcards