zilwerbeam

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Maria Winge - 3 oktober 2012 20:21

Då har jag jobbat mina 8,5 timmar åt kommunen och sen jobbade jag mina 1,5 timmar åt L&T.

10 timmar. Känner mig trött som bara den.

Är något efter jobbet varje dag och det blir tufft känner jag.

Men i morgon är det kören och jag gillar ju det.

Jobbigt att gå dit men väl där så är det ju roligt.

I går var det innebandyn, idag jobbet, i morgon kören. Fredag sticker Lucas hem till pappa igen.

En vecka går så fort.

Jag är ledig fredag, lördag och söndag. Så härligt!

Ska försöka mig på att städa undan på fredag.

Göra en smörgåstårta oxå.

 

Vår lilla Bolliz snodde Babes liggplats i kväll.

 

 

 

Vårt internet skulle ha kopplats in idag men så var det inte.

Jag ringde telia och så säger hon att dom ligger lite efter så jag skulle vänta till i morgon.....!!

Vadå vänta? Sur jag blir..................................  

 

// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards