zilwerbeam

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Maria Winge - 1 oktober 2012 18:14

Besiktningen av lägenheten gick bra!  

Städ ok!

Det blev inte hon som skulle besikta utan en karl och han mer eller mindre ögna igenom lägenheten.

Jättebra för min del iaf. Tror ändå att jag hade städat ordentligt.

 

Lämnade sen in nycklarna och då var jag ju lite nervös för Emma hade ju slarvat bort en nyckel.

 Så står jag där och lämnar in nycklarna och hon som står där säger jaha, här står att du fick 2 nycklar men lämnar in tre. Det är ju bra. Hm tänkte jag, hur gick det ihop?? KOm på sen att när jag flyttade in så hämtade jag två nycklar direkt av henne som hade lägenheten och sen hämtade jag resten hos hyresvärden och dom skrev väl bara upp dessa jag fick av dom. Bra för mig iaf.   

Blev en bra dag idag.

 

// Hej hopp Maria 

Ovido - Quiz & Flashcards