zilwerbeam

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Maria Winge - 7 oktober 2012 09:12

Jag fyllde ju år i går.

43 år.

 

Fick lite saker av barn, släkt och vänner.

 

Jag hade gjort en smörgåstårta till dagen.

Gillar ju smörgåstårta. Passar bra när man fyller då behöver man inte fixa kakor, bullar osv.

 

 

Vinflaska fick jag av min kära bror. Han var här i fredags.

 

 

 

Den här fina orkideén fick jag av Emma och Andreas. Jättefin. Älskar ju orkideér! 

 

 

Lottpaket1 fick jag av Emma & Andreas. Lottpaket 2 fick jag av Linus, Lucas och Göran. Presentkort på 700 kr fick jag av Emma Hampus Andreas Amanda, presentkort på 400 kr fick jag av Göran, Lucas, Linus. 2 trisslotter fick jag av min faster. Ingen vinst tyvärr. 200 kr av farmor Lisa. Ljusen bakom av Jessica.

 

Fågelburen av Jessica.

 

 

Orkideé nr 2 av Ewa. 

 

Jättenöjd med min födelsedag.

Många kramar och tack än en gång.

 

// Maria   

 

Ovido - Quiz & Flashcards