zilwerbeam

Alla inlägg den 25 februari 2014

Av Maria Winge - 25 februari 2014 16:06

Nu är jag på gång!

Har promenerat hem till Janne 2 dagar på raken nu.

I morse när jag gick hem så tog en omväg runt dammarna.

Sen en sväng till gymmet!

Känns som det ska funka nu.

Hunden behöver mer motion än hon har fått på länge.

Funderar på att vara med på vårruset i år igen. Även tjejmilen. Men får hoppas att jag inte har ont i år så jag kan vara med i milen. Kanske ska anmäla mig senare?? Eller så får jag helt enkelt låta bli att träna så mycket som jag gjorde förra året.

  


Var iväg till gamla lägenheten idag och kollade.

Vi hade missat att göra rent ventilationen under trappen.

Åker dit senare och fixar det i kväll.

I morgon är jag i Heby hela dagen så då hinner jag inte.


Var till Sala-Heby energi idag och fixade mitt elavtal.

Han sa att jag borde halvera min elräkning.

Det känns ju bra.

  


Sen var jag iväg till färg och hobby hörnan och bestämde tapet.

Vi ska få ny tapet i vardagsrummet.

Bredbandskillarna har ju förstört tapeten i vardagsrummet så det är ju bra att jag får ny tapet där förstås. Fast jag hade väl helst sluppit det kan jag säga. Är ju så drygt när målarna håller på.


Dax att kliva in i duschen då.


// Maria   


Ovido - Quiz & Flashcards