zilwerbeam

Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Maria Winge - 12 februari 2014 07:34

Fick inga som helst nedslag på förbesiktningen av lägenheten.

Det var ju bra. Så nu är det bara att blicka fram en vecka och några dagar.

Fick något ryck igår. Började ta ner alla gardiner, gardinstänger, tvättade köksfönstren, skruva isär det stora tunga köksbordet, skruva ihop det nya köksbordet. Det är så rörigt här hemma. Packade även några kartonger. Blir en fortsättning i helgen. Stackars Lucas som kommer på fredag och då blir det ingen ordning alls med allt tok här hemma.


Lunchade igår med en gammal jobbarkompis. VI har så trevligt varje gång. Sitter där i två timmar och äter och pratar. Har lite att ta igen varje gång, vi ses ju inte mer än kanske en gång i månaden.   


Igår eftermiddag skulle salabostäder komma och kolla mitt kylskåp, för två hyllor som sitter i dörren har gått sönder så han var tvungen att kolla vilken sort kylskåpet är så nya hyllorna kommer på torsdag.


Nu ska jag strax åka och hämta Linus för vi ska till västerås sjukhus för provtagning. Sen blir det frukostdejt med en annan fd jobbarkompis.   Man har ju en del fd jobbarkompisar nu för tiden. Det bästa är att nu för tiden umgås jag bara med dom jag gillar, förr var man ju tvungen att jobba med dom fast man inte gillade dom. Var en tokig kväll på jobbet igår. Men det gick bra.

Sen ska jag jobba 13.30-17 i hemtjänsten. I kväll är det en ny körkväll. På söndag är det dax för konserten.


// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards