zilwerbeam

Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Maria Winge - 6 februari 2014 08:29

Torsdag idag.


Veckorna går så fort så man märker liksom inte att det snart är helg igen.

Nu är det bara 2 veckor kvar till flytten.

Jag var ner på salabostäder och skrev om kontraktet.

Så jag flyttar in den 21 feb istället för den 1/3.

Då har jag en vecka på mig att städa ur denna lägenhet.


Linus var in på provtagning igår igen.

I morgon ringer nog läkaren och berättar svaren.

Förhoppningsvis får vi svar på biopsin då.

Han trodde det iaf.

Måste oxå komma ihåg att han ska skriva ett nytt läkarintyg till Linus.

Det gick ju ut i söndags.


Har varit på körövning både tisdag och onsdag.

Behöver träna lite extra på Tre lå.

Nästa helg uppträder vi ju.

Poff säger det så är det dax.


Lucas var på simskola i går.

Jag satt och tittade på och planera saker och skrev in jobb i min kalender.

Det är så bra att skriva upp allt där för den har jag med mig och kan se och inte dubbelboka saker.

Funderar på att gå ner i arbetstid nu ett tag framöver. Jag ska fundera ett tag till men det skulle vara skönt att få lite mer fritid. Behöver det nu känner jag.

Är så mycket med jobb hela tiden.


Idag börjar jag jobba 9,45. Hm konstig tid men men.....


Hunden löper igen. Har märkt på hennes luktande ute att det nog är dax snart. Tittade och nog löper hon allt. Svullen och så men jag har inte sett ngt blod än men hon är duktig på att tvätta sig. Så då är det snart dax att sära på vovvarna här hemma. Tror ju inte att Bruno förstår sig på hur han ska göra men man vet aldrig.


Måste börja packa ordentligt nu.

Har bara små packat lite i vardagsrummet.

Men jag tror att om jag bara börjar så går det fort.


// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards