zilwerbeam

Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Maria Winge - 10 februari 2014 10:43

Precis som jag trodde så fick vi svar på Linus biopsi i torsdags redan.

Och nu vet vi vad som har satt gjort levern dålig så nu är det bara att blicka frammåt tills han blir helt frisk igen. Men det tar några veckor. Men han blir iaf frisk, vad det verkar som.


I helgen har jag varit hos Janne. Jobbade i lördags och på kvällen kom Isa, Vicky, Mattias och Valentino över. Vi åt och drack gott. Isa gick iväg och vi spelade kort. Mådde inte så bra igår. Blev en slappardag i soffan så gott som hela dagen.


Nu sitter jag och väntar på att salabostäder ska komma och förbesikta min lägenhet. Det skulle dom nog ha gjort för länge sen. Men jag trodde att dom skulle skicka ut tider. Men när jag inte hade fått någon så ringde jag och det var så att dom skulle ha gjort det men det hade visst blivit något fel. Så klart när det gäller mig   . Men vi får väl se om dom har något att slå ner på. Hoppas inte, det har inte blivit något sen jag flyttade in. Fick ju allt nytapetserat och jag har sparsamt haft något på väggarna. Nya golv oxå. Jag skulle bli förvånad om jag får något nerslag.


Jobbar nu två kvällar på raken. Skönt med sovmorgon. På onsdag blir det västerås med Linus för nya prover. Nu går det fortare iaf när man åker in. Dom tar proverna så åker vi hem. Dom ringer med svaret.


Nä nu ska jag röja av lite snabbt. Hon/han är försenad......!


// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards