zilwerbeam

Alla inlägg under juli 2013

Av Maria Winge - 1 juli 2013 22:24

En trevlig dag idag.

Hade ställt klockan på 9.

Gick upp strax efter.

Ut med hund och efter det blev det frukost på sängen till Lucas   .

Det är inte bara vi vuxna som behöver det ibland.

Jag passade på att ringa hyresvärden om min köksdörr.

Hon visste inte om jag skulle behöva betala den men en ny behöver jag iaf.

Efter ett tag kom Hampus förbi. Ville ha skjuts till Västerås.

Sagt och gjort så åkte vi dit. Han handlade det han ville sen bjöd han lillebror på donken.


Hem och så till salabostäder för att hämta mina nycklar till garaget. Men det var så mycket folk där så det blir senare.


Laga mat och åt. Ner igen till salabostäder och fick då nycklarna och nu står volvon i garaget.   


Vid 16 tiden kom en tjej och köpte mitt löpband.


Jag var ner på synsam och köpte nya linser vilket var behövligt. Dom jag har i nu har jag haft i 3 månader.

Ska byta varje månad.....!

Skärpning. Ja jag ska...!!!


Ut med hund och så diska och greja.


Så iväg till västerås igen för jag blev så deppig.....

Donken och åt en cheesburgare och drack en kaffe.


Det var min dag idag.....


Grannen gnällde på vår katt igår och nästa gång jag träffar henne ute rökandes ska jag säga till henne att hennes cigarettrök går in i mitt vardagsrum trots att dörren är stängd! Kan hon gnälla ska jag oxå börja...!!

Är så trött på gnäll.


Blir det bra väder i morgon blir det månsan med grabben!


// Maria


Dagens låt! Älskar den   


Ovido - Quiz & Flashcards