zilwerbeam

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Maria Winge - 4 juli 2013 16:26

Är en stolt hundägare idag. Mer säger jag inte nu.

Så nu har hon fått ett oxöra att smaska på. Mums! Tycker hon.

Vi har varit på ikea idag. Emma och Andreas skulle handla lite. Då passade jag oxå på.

Två täcken. Bra att ha extra om det skulle behövas. Hade behövt inatt kan jag säga.

Nya matlådor. Dom vi har bara försvinner. Bra att ha ett gäng om man ska frysa in.

Köpte ett helt gäng såna här. Dom kostade bara en krona styck. Bra leksak till hunden och katten.

Fruktansvärt trött idag!!!!! Sov bara en timme tack vare Lucas.
Han brukar kolla film på datan när han ska sova varje kväll. Han kolla på någon film (låg bredvid mig) och jag kunde inte somna. La mig i hans säng kl 2. Kunde inte somna.....gick ner kl 5, han fortfarande vaken!!!! Tog bort datan. Vi somnade. Klockan ringde 6 för jag hade tvättid. Kunde inte strunta i den heller pga akuta saker. Trött nu kan jag säga!!

/// Maria

Ovido - Quiz & Flashcards