zilwerbeam

Alla inlägg den 30 november 2012

Av Maria Winge - 30 november 2012 21:50

Vann 2:a pris på vinlotteriet.

Får se om dom är hemma i morgon så jag får mina vinflaskor.

Ska kolla efter jobbet.

 

Ligger just nu i soffan och glor på tv.

Nyss varit ut med hunden.

Funderar på om jag ska ta ett bad och sen lägga mig.

Börjar ju halv åtta i morgon bitti.

 

// Maria   

Av Maria Winge - 30 november 2012 10:26

Ringde till hyresvärden i början på veckan om att det är så kallt hemma.

Han kom idag och fixade till det.

Kände direkt värmen från elementen i vardagsrummet som aldrig är varma annars.

Likaså toa nere. Iskallt element förr nu varmt och skönt.   

Nu vill jag att termometern ska visa över 20 grader iaf och inte 19.

 

Lucas har nyss tagit första dagens dos av kåvepenin. Bläääää!!!!

 

Idag ska det packas kläder och lite annat för Lucas ska hem till pappa igen.

Det ska tvättas först. Mellan 13-16.

Sen ner på stan efter Lucas är lämnad, till bolaget för att köpa en flaska vin till vinlotteriet.

 

// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards