zilwerbeam

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Maria Winge - 18 november 2012 16:23

Trots att barnen växer upp och flyttar hemifrån finns oron där ändå.

Har just läst på facebook att min son och flickvän gjort slut.

Ringer och sms:ar till honom men får inget svar.

Man blir lite orolig för jag vet hur han mådde förra gången det blev slut.

Men den här gången är det nog inte lika.

Han hör nog av sig till morsan tids nog.

Jag vill ju inte tjata.

 

Det sista man vill är ju att barnen ska må dåligt, om man kunde ta det själv. 

Men jag finns här om han vill   

 

// Maria 

Av Maria Winge - 18 november 2012 11:31

Hade lite folk över i går kväll.

Det var trevligt.

Gick sen vidare ner på stan.

In på mat och prat men där var det dåligt med folk.

Jag och Evelina gick till hottan på 30+.

VI hade jättekul där.

Dansade och dansade till Amarula hats.

Spelar bra och mycket folk.

Kul att va ute så för man träffar vissa man bara ser ute där.

Sen hem på cykeln kl 2 på natten.

Fick ett meddelande från Christina under kvällen att vi hade 7 rätt på gnägget.

Vi har 10 andelar eller vad det är så vi 9 skulle visst få dela på 8000 kr!!

Härligt, Christina skulle gå till kiosken och kolla under lunchrasten idag.

Hon hör väl av sig.

Vem vet, det kanske blir mer eller mindre pengar. Det skulle ju sitta fint nu.

 

Har så ont i halsen. Vänster halsmandel är svullen men inga vita prickar.

Ondare idag än vad jag hade i går och fredags.

Men bara bita ihop och hoppas det går över snart.

 

Hade tänkt gymma idag men man ska ju inte träna med halsont, jag vet ju det. Vi får se hur jag gör.

 

// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards