zilwerbeam

Alla inlägg den 28 november 2012

Av Maria Winge - 28 november 2012 14:10

Onsdag och jag är hemma från jobbet med sjuk Lucas.

Han mår nog bättre idag men törs inte friskskriva mig med tanke på att igår eftermiddag fick han  högre feber. Men idag har han ingen feber. Kan ju komma.

 

Följde med Hampus till läkaren idag.

Han remitterade honom till västerås kirurgen.

Men Hampus ville inte åka dit.

Kan inte tvinga honom.....

 

Har tagit in julpyntet.

Gick igenom.

Tvättade köksfönstren.

Satte upp staken och stjärnan.

Dukar och nu fattas bara gardinerna som kommer upp i morgon kväll när jag fått gardinstången.

 

 

Syns inte så bra. Mörkt idag.

 

Min favorit ljusstake som jag fick av mormor för några år sedan.

 

Köpte några hyacinter häromdagen och kunde inte låta bli att fixa till en liten grupp.

 

Nu fattas bara ljusen i ljusstaken. Ska väl köpa det innan söndag iaf. 

 

Så det var denna dag.

Funderar på om jag ska ta och fixa vardagsrummets stake och stjärna.

Tvätta fönstren.

 

// Maria   

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards