zilwerbeam

Alla inlägg den 29 november 2012

Av Maria Winge - 29 november 2012 20:22

Efter att Hampus hade funderat några timmar i går så gick han med på att åka till västerås akuten.

Vi var borta i ca 5 timmar. Dom tog prover och undersökte honom. Men mest var det lång väntan.

Dom hitta inget men sjukskrev honom till den 9 december. Känns ju skönt iaf. 

 

Idag har jag spenderat en timme på vårdcentralen med Lucas. 

Han hade öroninflammation. Kåvepenin igen. Han fick ju det i somras för halsflussen.

 

Fick besök av Kerstin idag. Hon hade med sig en gardinstång till mig. Så snällt.

Vi satt och prata en stund. Väldigt trevligt måste jag säga.

 

Sen iväg och handla och hämta Lucas medicin.

 

Nu sitter han uppe på rummet och kikar på en ny film han har köpt.

 

Jag äter macka. 

 

Väntar till klockan ska bli 21 så jag får se på Revenge igen. Superbra serie.

 

// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards