zilwerbeam

Alla inlägg den 13 maj 2015

Av Maria Winge - 13 maj 2015 13:09

Nu är det dax att verkligen börja ta hand om mig själv.
Idag tog jag mig råd att få massage. Det behövdes! Jag är så spänd så det var så skönt och ont gjorde det. Men men....... ska tillbaka om två veckor. Det är en sak jag ska unna mig nu en tid framöver för att må bra. Likaså träning. Jag köpte ju ett 10 kort på gym mix som jag ska nyttja. Kör även lite hemmaträning framför tv i ca 40 min. Sen joggingen som ska förbättras med intervall träning. Idag blir en hemmaträning.
Har en fastedag idag. Funderar om jag kan ha det flera dagar på raken??? Jag får ju i mig 500 kcal. Borde ju kunna funka. Behöver ju gå ner några kilon. Vågen visar på allt för mycket.

Annars så kör jag tvättmaskinen varm idag. Tredje tvätten i just nu. Är ju så skönt med egen maskin i lägenheten. Kan tvätta när det behövs. Fast jag undviker sena kvällar. Räcker ju att grannarna ovanför stör dygnet runt. Ja man kan ju inte klaga på barn jag vet. Men blir rätt irriterad på när det slås mot balkongräcket så det låter i hela huset. Vaknar mitt i natten i stort sett varje natt av barngråt. Det är ju inga bebisar som bor där utan ett år och två tre år är barnen. Jobbigt iallafall att vakna varje natt.........
Sen att det åks på något så man knappt hör tv det är ju som det är.

Jobbar bara 4 pass till innan jag kliver på till heltid igen. Ska bli skönt att få ordentlig lön igen. Nu har det varit dåligt... men får fr försäkringskassan på fredag. Nu är det fixat såg jag på hemsidan. Men man får ju inte speciellt mycket.

// MARIA

Ovido - Quiz & Flashcards