zilwerbeam

Alla inlägg den 15 februari 2015

Av Maria Winge - 15 februari 2015 10:59

Har varit hektiska dagar sen lilla Liam kom till världen.

Mormor vill ju träffa den lille så ofta som möjligt. 

Känns så konstigt. Vilken mormors kärlek som bubblar i mig. 

 

Sen jobbar jag ju också. Så jobb och Liam.

 

I fredags fick jag hem Lucas. VI har haft en mysig fredagkväll och lördag dag.

I morgon skola igen och jobb för mig.

 

Jag har bytt tur med Alex i morgon så jag jobbar dag istället för kväll.

 

Får se hur det blir på onsdag. Om Lucas kan vara själv en stund medans jag är på kören. Kanske kan vara med på kören till fikat iaf.

 

Nej nu ut med hund sen iväg och fixa en grej med Linus sen iväg till ikea med Liam Emma och Andreas.

 

 

 

//Maria   

 

Ovido - Quiz & Flashcards