zilwerbeam

Alla inlägg den 2 februari 2015

Av Maria Winge - 2 februari 2015 13:24

Idag var jag in på swedbank för att sätta in mina euron som jag hade kvar från resan. Men icke sa nicke, det gick inte alls. Jag visste ju att man inte kan ta ut euro inne på banken men visste inte att man inte kunde sätta in dom. Jaha, vart ska jag gå då frågade jag. Forex i västerås, sa dom. Men vem vill åka till västerås?? Jag provade att gå in på handelsbanken, frågade om dom kunde växla pengarna, ja visst sa hon, är du kund här?? eh, nej det är jag inte sa jag. Tyvärr sa hon, då kan jag inte hjälpa dig. Va fan tänkte jag. Ska jag behöva åka till västerås iaf??? Hm, vänta jag träffade ju på farmor på stan, skyndade mig dit till henne på apoteket och frågade henne om hon kunde hjälpa mig, självklart gjorde hon det så nu har jag växlat mina pengar. Känns skönt. Var ju lite pinsamt på banken, samma person som sa nej till mig som hjälpte farmor med mig stående bredvid.   

 

Var iväg till gymmet, tog en stund på löpbandet. Måste få upp flåset. Ska försöka hinna dit i morgon igen.

 

// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards