zilwerbeam

Alla inlägg den 1 februari 2015

Av Maria Winge - 1 februari 2015 20:39

Hemma igen.

Vinter och kallt.

Usch men ändå härligt tycker jag med vinter.   

 

Veckan har varit kanon bra med solsken hela veckan.   

Ca 24 grader i skuggan.

Legat på solstolen hela dagarna.

Blivit brun så klart.

Dit vill jag åka igen för samma ändamål.

Vila och bara vara.

Vi bodde på ett lägenhetshotell så vi gjorde frukosten själva hemma, sen gick vi ut och åt resten av dygnet. Samma mat på varenda resturang, förutom mc donalds, dit gick vi två gånger. 

 

             

I morgon måndag och vardag.

Jag börjar med en ledig dag.

Lucas ska till skolan, sen blir det gymmet och så vidare ner till banken, måste växla in euron till svenska pengar. Blev en del pengar med hem konstigt nog. Trodde jag skulle shoppa upp varje krona men icke sa nicke.   

 

Så igår bokade jag en tid hos frisören till på fredag, klippning och slingning står på agendan.

 

// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards