zilwerbeam

Alla inlägg den 20 januari 2014

Av Maria Winge - 20 januari 2014 21:01

Då var det dax idag igen.
Sjukhusbesök.
När jag skulle betala p-avgiften så tog inte apparaten kortet. Problem med kontakt till banken. Var tvungen att gå in och ta ut pengar från minuten. Gick till caféet och köpte krokofanter i hopp om att få växel. I helskotta heller.
Fick leta rätt på p-lisan och växla pengar så jag kunde betala med mynt.

Väl uppe på avdelningen var Linus redan på gång att lämna prover. Fick ett rum att vänta i. Läkaren kom och pratade, sen fick vi åka hem.

Hemma i Sala var jag in på ica och handlade lite innan jag åkte hem. Lagade mat och åt. Lax i ugn med citronsås och pressad potatis.

Sen var jag till badhuset och solade en stund. Kände att jag behövde lite värme.

Efter solningen tog jag ett pass på gymmet.

Sen hem och såg detta i garaget.

Ja det börjar bli dax att packa. Snart flyttar vi.

// Maria ?

Ovido - Quiz & Flashcards