zilwerbeam

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Maria Winge - 6 januari 2014 17:34

Har varit i västerås och hälsat på min son Linus.

I morgon får vi provsvaren på proverna dom tog i dag.

Sen om inte det visar något så vet vi i allafall inte vad det är för fel

Man får ta en dag i taget helt enkelt.


Idag tog jag tag i min träning lite grann.

Tog mig ut i spåret och sprang 2.2 km.

Det gick bra, bättre än jag trodde.

Men det märks att man inte har någon konditon.

Efter joggingen tog jag tag i plankan.

SÅ det är oxå gjort idag.


I morgon en ny dag.

Jobb och sen till Västerås igen.


// Maria


Av Maria Winge - 6 januari 2014 10:38

I lördags åkte min son Linus in på sjukhuset.

Han hade kräkts i en vecka. Han trodde först det var magsjuka. Men när kräkningarna fortsatte så ringde han 1177. Dom tyckte han skulle åka in.

Åkte som sagt in i lördags.

Han är gul i ansiktet och i ögonvitorna och har ont i magen.

Massa prover tagna.

Dom tror att det är virus på levern.

Men vet inte riktigt. Får vänta tills i morgon på några provsvar och efter det kan dom behandla honom.

Känns ju lite så där när dom inte vet riktigt vad det är men ändå skönt att han är inlagd.

Vi var där i går och hälsade på. Jag ska snart iväg idag igen. När jag kommer hem åker Göran dit.


Vi har Linus hund Bella här under tiden.


// Maria  


Ovido - Quiz & Flashcards