zilwerbeam

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Maria Winge - 2 januari 2014 11:04

Då har hela 2013 gått.

Som jag trodde så blev det lite av mitt år!


* Slutade på kaplanen som jag vantrivdes på, fick ett nytt underbart jobb som jag trivs med så otroligt bra.

* Träffade Janne.

* Fick vara med om en parning och vara med vid Babes förlossning och se 5 valpar födas fram (när den 6:e kom sov jag).

* Fick vara glad, lycklig och kär   

* Sjunger vidare i Lunakören med mina fina vänner.

* Fått många nya bekantskaper i mitt nya jobb.

* Mina 4 underbara barn har det bra.


Jag har jobbat hela julen och hela nyår.

I morgon och fram så är jag ledig 4 dagar.

Ska bli så skönt med tanke på mycket jobb sista tiden.

Men har fått ihop 34 timmar +.

Vill ha mer + tid så det blir lite extra jobb framöver.


Den 1 mars går flytten igen.

Men den här gången blir vi kvar längre.

Har inte råd att bo kvar här.

Hyran där borta blir 1800 billigare.

Ser fram mot flytten.

Ska bo i porten bredvid min farmor Lisa. Ska bli så skönt på något vis att bo så nära henne, blir liksom lättare att bara slinka in och titta till henne än det är nu.


// Maria   


Ovido - Quiz & Flashcards