zilwerbeam

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2014

Strandhäng

Av Maria Winge - 9 augusti 2014 09:58

Igår var mina 4 veckor slut med Lucas, han gick hem till pappa i 2 veckor. Sen blir det 2 veckor hos mig innan vi är inne på det vanliga.


När Lucas hade gått härifrån tog jag cykeln till badhuset och gymmade. Fy sjutton vad jobbigt, varmt och vidrigt det var. Har inte varit där sen i april såg jag på kortet. Så det var verkligen på tiden. Har träningsvärk idag. Blir nog värre ändå i morgon. Blir gymmet på måndag igen. Ikväll blir det en joggingtur igen tänkte jag.


Sen gick Babe och jag hem till Janne. Hade ju knappt sett honom på två veckor kändes det som. När jag packade väskan så roffade jag åt mig en hel rulle med bajspåsar till Babe isf för att riva av några st. Tur var väl det, för när vi gick hem nu i morse så sket hon 5!!! gånger. Hon som normalt bajsar 1 gång, men  bajset avslöjar ju varför. Hon hade visst nallat av mina jordnötter som jag hade glömt framme på vardagsrumsbordet. Hon tuggar dom tydligen inte   .

Vi hade en trevlig kväll med Vicky och Mattias, grillade och drack gott.


Så skönt med en kväll utan en massa funderingar om branden som härjar här.


Men nu ska jag ialla fall dra mig ut till stranden. Tror det är sista chansen nu för på måndag börjar ju jobbet.


// Maria   

#strandhäng#skogsbrand#hund#bajs#gym#träningsvärk#

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Winge - 8 juli 2015 09:30


Då är dagens träning gjord. Med hunden. 3 varv runt dammarna. Det är jobbigt att ha henne med när man springer för hon drar så förskräckligt mycket I kopplet. Jag har börjat blogga på den gamla igen. zilwerbeam. Blogg.se // MARIA ...

Av Maria Winge - 7 juli 2015 21:04

Idag var Lucas och jag till Gårdsjö älgpark utanför morgon gåva. Det var spännande och coolt på något vis att klappa en älg. Jag kan varmt rekommendera att åka dit. 200 kr för vuxna 100 kr för barn. I morgon ska jag fixa fullmakt på apo...

Av Maria Winge - 5 juli 2015 18:09

Två veckor har gått av semestern. Jag och Lucas har bara chillat. Spelat minigolf, ätit på resturang har vi gjort. På tisdag tänker vi åka till Gårdsjö älgpark.   Jag har njutit så mycket jag har kunnat av solen de sista dagarna nu. Igår to...

Av Maria Winge - 30 juni 2015 10:41

Varje dag under semestern har jag gått 5 km morgonpromenad med hunden. Inte i söndags men annars. Ska fortsätta med det framöver oxå trots att jag ska börja jobba om ca 3 veckor. Tänkte försöka mig på att gå till gymmet oxå. Får se. Men det skulle ve...

Av Maria Winge - 25 juni 2015 14:26

Torsdag och idag fyller min son Linus 22 år. Känns inte så längesen som han föddes på midsommarafton. Åren går och han bor själv och jobbar på. Så stolt över honom. Idag var jag ner på intersport och kollade. Shoppade loss för 700 kr bara så där!...

Ovido - Quiz & Flashcards