zilwerbeam

Alla inlägg den 5 augusti 2014

Av Maria Winge - 5 augusti 2014 14:18

  Något positivt har hänt idag.

Magnus från västerås var här och lagade min tvättmaskin.

Nu har jag satt på den så får vi se om den centrifugerar tyst.

Men det antar jag.

Så nu kan jag tvätta sena kvällar igen. Har inte riktigt tordas det när den har låtit så förskräckligt illa.

Han skruvade åt något som satt löst. Enkelt och han var här i ca 30 min.


I morse vaknade jag kl halv sju av röklukten från branden.

Ute har det varit dimmigt av röken.

Jag har varit tvungen att ha balkongdörren öppen pga värmen oxå.

Nu skiner solen och det är nästan 30 grader varmt ute.

Önskar så att det kunde komma massa regn så elden släcks eller åtminstonde så det hjälper.


Karln var förbi så jag fick ett par pussar så nu får jag klara mig några dagar till nästa puss, men jag lever länge på det lilla   .


// Maria   


Ovido - Quiz & Flashcards