zilwerbeam

Alla inlägg under augusti 2013

Av Maria Winge - 11 augusti 2013 15:23

Sista dagen på sommar vikariatet på kaplanen.

Ska bli skönt att sluta där igen.

Jag sa ju upp mig därifrån men det har gått bra att jobba där i 4 veckor.


Jobbat 5 timmar.

Ätit.

Sovit.

Duschat.

Badat hund.

Dricker kaffe nu.

Bara rastning av hund och 5 timmars jobb kvar.


Sen är jag ledig i 7 dagar.   


Efter ledigheten har jag ingen aning om vad jag ska göra. Har inte fått något inbokat än men det är ingen ide att fundera för snart så finns där fullt med jobb.


// Maria   

Av Maria Winge - 9 augusti 2013 15:58

Längesen jag skrev något här ser jag.

Men har haft mycket omkring mig på sista tiden.

Jobbat och jobbat och haft svårt att sova och äta.

Inte orkat mer än nödvändigt men nu börjar det så smått att vända.

Har gått ner ca 4 kg på några veckor.

Men det gör inget. Nu väger jag det jag vill så det gäller att inte gå upp dom nu.

Har ju haft ont i mitt knä och det har jag inte känt av på sista tiden men inte vågat att ge mig ut och springa än. Så jag har kommit till insikt att tjejmilen är väl bara att skita i   tråkigt ja, men vad gör man??

Huvudsaken är ju att man inte har ont och jag ska försöka att inte ge mig ut än iaf. Sjukgymnasten tycker att jag kan ta crosstrainern på gymmet istället för att jogga. Det är ju oxå bra. Hon tyckte även att jag är vältränad   . Alltid något positivt.


Har dejtat lite nu på senare tid och allt känns så himla bra.   

Så nu har Lucas och Emma träffat honom. Fattas bara Hampus och Linus.

Jag har träffat hans 2 yngsta barn.


Lucas ska på pappavecka igen nu. Jag ska iväg på middagsdejt.


I morgon jobb och på söndag sen har mitt vik på kaplanen gjort sitt.

Lämnar kaplanen för andra gången i år. Men jag ångrar mig absolut inte att jag böt jobb. Det bästa jag kunde ha gjort och visste jag det jag vet nu hade jag bytt för länge sen. Men det var nog inte min tur förrn i år   


Hunden blir bara tjockare och tjockare. Tiden börjar sakta gå mot sitt slut. 2 september ska hon få bebisarna. Hoppas det går bra. Jag har tagit ledigt den veckan. Börjar bli nervös nu jag.


// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards