zilwerbeam

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Maria Winge - 18 augusti 2013 11:12

Igår hade Lucas feber och kände sig lite hängig.

Vi åkte hem från Janne och Lucas tog en alvedon och la sig på soffan med datan.

Han kände sig lite bättre efter ett tag.

Idag när han vaknade hade han inte feber iaf men väldigt ont i halsen och hes.

Vi får väl se hur det blir i morgon.

Tur att Emma börjar sent i morgon så hon blir hemma till 12 sen slutar jag kl 13 så Lucas klarar sig själv en timme. Så bra.

Sen skickade jag ett mejl till jobbkontoret att dom inte ska lägga in något jobb till mig tisdag och onsdag så jag får hålla mig hemma med grabben.  På så vis slipper jag ta ut vabb dagar. Så skönt att slippa. Det finns nog bara fördelar med mitt jobb!   


Ikväll funderar jag på att ta mig till kyrkan på musik i sommarkväll. Det är så skönt att vistas i kyrkan tycker jag. Rofyllt.


Idag blir nog bara en slappardag.

Bäst att passa på för snart jobbar jag så mycket och snart har jag valpar i huset som tar lite av min tid också.


// Maria   



Ovido - Quiz & Flashcards