zilwerbeam

Alla inlägg den 22 augusti 2013

Av Maria Winge - 22 augusti 2013 20:09

När klockan ringde i morse 5.20 var jag såååå trött!!

Men jag snozzade bara 5 minuter   

Lika bra att gå upp när man är så trött.


Iväg till fritids med Lucas, sen cykla iväg till jobbet.

Jobbade 7-13.30 idag i team 3.

Trivs bra i det teamet. Fast jag trivs i alla team iofs.


Efter jobbet var det att slå ihjäl några minuter för jag kunde inte hämta Lucas förrän kl 14. Han har fått två långdagar i skolan i år. Tisdagar och torsdagar slutar han 14 annars slutar han 13.


Fick kaffe främmande efter jag kom hem i form av Lotta. Vi hade ju några dagar att ta igen eftersom hon har varit borta.


Sen mat på det kycklinggryta med ris. Mums!


Efter maten var jag så trött så jag låg en stund. Men jag är fortfarande trött.

Blir en tidig kväll i kväll.


Pratade med Janne   på telefon och jag ska dit i morgon efter att jag har lämnat Lucas på pappavecka igen.


Provade att jogga igår men mitt onda knä gjorde sig påmind. Faaan oxå!!
Blir så ledsen att det ska vara så svårt att sluta göra ont när jag joggar.

Men förhoppningsvis så hoppas jag att nästa år blir ont fritt.

Nu när jag provade igår så vill jag ju fortsätta för det är ju liksom mitt liv!!!

Finns ju inget som är så befriande som att ge sig ut och jogga och bli helt genomsvettig och slut. Jag bara älskart   . Gissa om jag har träningsvärk idag??


// Maria


Min låt!

Ovido - Quiz & Flashcards