zilwerbeam

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Maria Winge - 17 september 2012 08:32

Som jag skrev igår så är ju inte min mage helt 100 efter Turkiet.

Ska väl inte gå in så djupt på det men jag var iväg och köpte imodium igår.

 

 

Dagen innan tog jag några turkiet tabletter mot diarre.

Så nu har jag inte vart på toa på två dagar. 

Ska nog låta bli tabletterna tills jag varit på toa så jag får igång magen.

Med min otur slutar det väl med förstoppning.   

 

Har nyss lämnat Lucas i skolan.

Nu ska jag strax ta en dusch.

Har packat ner skräp i en svart säck.

Nu är jag på gång med röjningen inför flytten.   

Ska även upp på vinden och ta bort en massa skit som ska slängas.

Likaså kläder som bara hänger och aldrig används, nu är det nog på spara!

 

Dricker kaffe. Är så gott efter turkietkaffet som inte var gott men man drack ändå.

 

I morgon jobb igen.

Börjar kl 7 dessutom, jag som inte gillar det!

Men bara bita i det sura äpplet och göra det, får ju gå hem halv 5 ist.

 

När jag var ut med Babe så började det regna! Men vad konstigt!!!!!!   

 

// Maria   

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards