zilwerbeam

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Maria Winge - 4 september 2012 21:33

Hej hopp!

Nyss hemkommen från innebandyn.

Det var första gången i kväll. Så vi körde på. Vi dela in oss i 2 lag och tränade. Jag gjorde mål!!! (självmål) haha!!! Jättekul iaf. Längtar till nästa gång. Får väl en smygande träningsvärk i morgon och värre på torsdag kan jag väl tro. Men det är det värt.   

 

Hittade på en fästing på mig i dag när jag var hemma på lunchrasten. Fy och usch! När jag insåg vad det var så sprang jag över till Jessica och hon fick ta bort den, men huvudet blev kvar. Gick till jobbet och sköterskan fick äran att försöka få bort huvudet. En liten bit sitter kvar men jag har alsolsprit omslag. På vårdcentralen sa dom att det var ingen fara. Phu! Så skönt, jag blev ju lite orolig där ett tag. Jag ska kolla extra mycket om några veckor så det inte blir rött och irriterat då. 

 

Det känns i ryggen att jag har börjat arbeta efter semestern. Jag brukar inte känna av ryggen men efter att ha varit ledig i 4 veckor så lär det kännas att man lyfter och grejar på ett annat sätt än hemma.

Går nog snart över. 

Regn hela eftermiddagen.

// Maria   

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards