zilwerbeam

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Maria Winge - 16 september 2012 19:08

Då var jag hemma igen efter nio dagar och 10 nätter borta.

Skönt att lägga sig i sin egen säng och bara somna.

Kom hem kl 4 i natt, somna 5 och så vaknade jag halv 9.

Ja det var bara att gå upp, hade ju sovit mycket i Turkiet.

 

Jag var så trött där. Troligen pga värmen. Men vad skönt det var.

ca 40 gr varje dag. Solade och badade lite då och då.

Gick omkring och tittade.

Hotellet var perfekt med allinclusive. Buffe varje dag. God mat men magen var inte riktigt med på det. Så nu är den inte riktigt 100   

 

Turkiskt bad, badbåt, fiskspa, ögonbryn, havet mm hann jag med.

Helt underbart land. Dit vill jag åka fler gånger.

 

 

 

 

 

 

 

Avslutningsvis en glad Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards