zilwerbeam

Alla inlägg den 26 september 2014

Av Maria Winge - 26 september 2014 19:57

I juni var jag sjukskriven och hemma för min onda arm/axel.

Jag fick Pronaxen tabletter utskrivna som jag tog.

Vilket hjälpte för det gick iaf över.


Idag hade jag så ont i den andra armen/axeln så jag petade i mig 2 Pronaxen och en omeoprazol (för magen), en halvtimme, 45 minuter senare började det klia och sticka i handflatorna och sen kliade det på armarna ryggen, halsen, ansiktet mm och blev röd. Kl 10 ringde jag vårdcentralen, fick en telefontid 11.40

När hon ringde hade det mesta gått över men pågick på benen nu. Fick en tid till läkaren kl 15.45, men då var jag som vanligt igen. Jag tänkte ju att läkaren kunde skriva ut någon annan medicin ist för pronaxen. Men inte då, jag fick order om att inte ta inflammationshämmande medicin alls. Men vad ska jag göra då frågade jag.

Sjukgymnastik fick jag till svar och betapred utskrivet.......................!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!


I alla fall är Lucas här och jag har lämnat honom hos en kompis på kalas.

Dom vart så glada när han kom.


I morgon är det marknad här i Sala.

Ska dit och köpa mina strumpor som jag alltid gör. Brukar bli 14 par för 100 kr.


// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards