zilwerbeam

Alla inlägg den 9 september 2014

oh

Av Maria Winge - 9 september 2014 09:21

Oj då!

Här var längesen man var inne och skrev något ser jag.

Har inte haft något att skriva här tycker jag.


I fredags var Lucas hemma från skolan efter två nätter av sömngående. Lite otäckt faktiskt när han var på väg ut i trappuppgången...........! Tur jag var vaken. Kan säga att jag var snabbt på benen och hämtade honom.

I helgen har jag jobbat och känt mig lite krasslig. Lika igår. Tog tempen igår och den var på 38 grader. Inte konstigt jag kände mig like krasslig. Idag håller jag mig hemma tempen var lika idag som igår. Man orkar inte så mycket och jag svettas och fryser.


Annars har ju Lucas börjat 4:an och börjar bli en stor kille.

Emma har varit på ultraljud och tittat på sin bebis som ska heta Liam. Är beräknad att komma den 6 februari nästa år. Ska bli så spännande att bli mormor.


// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards