zilwerbeam

Alla inlägg den 30 oktober 2014

Av Maria Winge - 30 oktober 2014 11:17

Var ju till läkaren i tisdags och fick utskrivet Cocillana hostmedicin.

Det funkar men läste på förpackningen at det är beroendeframkallande.

Blir lite skrajsen då.

Tar även Bricanyl spray 3 ggr om dagen.

Hon tog även urinprov och skickade på odling.

Undrar hur lång tid det tar innan man får svar???


Har ju ett antal orkideér här hemma och fyra av dom ska till att blomma.

Blir ju så glad.

 

Är lite stolt över den här, för den ska blomma där uppe och där nere.

 

   


I går kväll var jag och Emma på tjejkväll på stan.

Vissa butiker hade öppet och dom hade rabatt.

Jag köpte en tröja och ett par vinterskor.


 


 


Skorna skulle ha kostat 850 kr!! 20% rabatt var det och jag kunde inte låta bli. Hade jag inte köpt dom skulle jag ha ångrat mig idag och idag har dom inte rabatten.


Höstlov och jag hade sett fram emot att göra saker med Lucas, men orkar inte.........  

men idag ska vi iaf till ungdomslokalen. Jag är nyfiken på hur det ser ut där och eftersom Lucas är i den åldern så han får gå dit är det bäst man kollar upp det.


Har även köpt min första julklapp i år.


// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards