zilwerbeam

Alla inlägg den 24 oktober 2014

Av Maria Winge - 24 oktober 2014 18:44

Känner mig skapligt sliten.

Efter att ha jobbat 7 dagar på raken så blir det så.

Plussa sen på att jag fortfarande mår skit!!

Enligt mina beräkningar har jag mått skit i 1.5 månad nu.

Helt sjukt egentligen. Men häromdagen bröt förkylningen ut.

Hostan kom som ett brev på posten. Och inte vilken hosta som helst.

Värre än rökhostan jag hade när jag rökte. Fy sjutton alltså.

Hostar så jag får ont i huvudet.

Det river så jäkligt i bröst och hals och gör ont.


Var på apoteket och köpte hostmedicin och några hostsugtabletter. Tycker inte att det hjälper något. Vicks blå funkar skapligt en stund men det går åt en påse om dagen.


Förra fredagen var jag till västerås och köpte en bult och mutter till min bil på ove andersson. Fanns inte att få tag i här i sala. Idag var jag till Rogers däck och lämna in bilen.

Gick till verona och åt pizza, jag gjorde mig ingen brådska där och när jag var klar ringde dom och sa att bilen var klar och det kostade bara 700 kronor. Så skönt, + att vinterdäcken sitter på plats nu.


Eftersom inte alla pengarna gick åt så kanske man skulle gå ner på stan och köpa sig ett par skapliga vinterpjuck. Vi får se.


// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards