zilwerbeam

Alla inlägg den 29 september 2013

Av Maria Winge - 29 september 2013 21:14

Dagarna går så fort, hinner knappt med förrn det är en ny dag.

Jobbar och står i hela tiden känns det som.

Valparna växer och har det bra.

I helgen har jag avmaskat alla valpar och även Babe.

I veckan var jag iväg och klippte klor på Babe. Hon som klippte klorna var så duktig så hon får fortsätta med det i framtiden. Mer än halva priset mot vetrinären. Sen får jag 6 gången gratis. Vad väljer man liksom??? Jag klippte själv klorna på valparna i helgen. Tycker faktiskt att jag är duktig eftersom jag inte kan klippa Babes klor. Klapp klapp på axeln   .


I fredags var Janne och jag och titta på damernas innebandymatch mot Uppsala. Silver vann!    Dom vann även idag borta mot Falun. Tycker det är jättekul att titta på det nu när jag själv inte spelar längre....!


Lucas är här igen för en vecka. Helgen har gått fort.

Marknad här i Sala. Jag köpte 10 rullar bajspåsar.    30 par strumpor. Plånbok till mobilen.

Gick med Janne och Rasmus i lördags. Tråkigt väder dock. Regna, uppehåll, regna, uppehåll hela tiden.   Lucas ville inte följa med som vanligt. Sen åkte jag till granngården och köpte hundmat, sen vidare till willys och handla mat.


Idag har Lena varit här och tittat på valparna. Lena är Babes dagmatte när hon inte har valpar. Hon ska dit igen så fort valparna har flyttat hemifrån. Tror det är bra för Babe då så slipper hon tänka så mycket på att längta efter bebisarna.


// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards