zilwerbeam

Alla inlägg den 2 september 2013

Av Maria Winge - 2 september 2013 21:26

Måndag och ledig.

Gick upp kvart i sju för att rasta hund.

Så byta sim-kort i mobilen för mitt gamla hade slutat fungera och det nya var på.

Väcka Lucas och skjutsa iväg till skolan.

Så hem och käka frukost och dricka kaffe.

Skjutsa Jessica.

Hem till Inge och hon bjöd på lunch, sallad, mm så gott.

Så kaffe på det. Vi pratade och hade en trevlig stund. Det gör vi snart om igen kan jag tro.

Hämta Lucas i skolan och åka hem.

Hampus var här och vi bestämde att vi skulle åka till västerås.

Sagt och gjort vi drog iväg. Övertalade Lucas att följa med.

Ikea och köpte handdukar, pläd och plastblommor.

Jag köpte 3 korvar till Hampus, kanelbullar åt Lucas, en läsk till mig.

Så hem och då var Emma hemma.

Vi slappa lite och så.

Hampus cyklade hem.

Emma stack iväg.

Lucas uppe på sitt rum.

Jag i vardagsrummet.

Janne kom och en kort stund, tillräckligt för att få lite Janne myz.  

Nu blir det snart sängen för i morgon hoppas jag att jag får hundvalpar eftersom hon inte har fått några idag.


// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards