zilwerbeam

Alla inlägg den 14 april 2013

Av Maria Winge - 14 april 2013 20:14

Om 6 dagar drar jag och 3 kompisar iväg för att se och höra Stiftelsen live. Vad jag har längtat till den dagen och längtar. Men snart är vi där och jag ska njuta!





    Maria

Av Maria Winge - 14 april 2013 20:02

Det har varit en bra dag idag.

Sov till halv tio ungefär.

Ut med vovve.

Kom in duschade, poppa musik, blåste håret och Lucas sov vidare......

Vi kom isäng sent igår, halv 12 tror jag klockan blev.

Till slut var jag tvungen att väcka Lucas.

Hämta Emma och Andreas.

Skjutsa till hans pappa Ivar. Dom hämtade några tavlor.

Så hit och vi grillade fläskfilé.

Potatissallad, vanlig sallad, vitlöksbröd och beasås till. Underbart gott.


Ut och övningsköra med Emma.

Passade även på att ta en stödvila någon gång under dagen.

Skjutsade Emma hem till Andreas.


Övningsköra med Hampus till Västerås.

Hans kompis Robin var med för han skulle vidare till sin farsa.

Han ville till ikea så in där och han köpte gardinstänger.

På hemvägen hade han lovat lillebror donken.

In där och dom åt och jag tog en kaffe.


Nu hemma och jag är trött.

Arbetsveckan består av fem dagar på raken.

Blä vad jobbigt......!!!!

Men men det går åt rätt håll.


// Maria   


Ovido - Quiz & Flashcards