zilwerbeam

Alla inlägg den 18 oktober 2013

Gym

Av Maria Winge - 18 oktober 2013 15:47

Har varit på gymmet idag igen.
Andra gången den här veckan.
Känns skönt, hoppas bara att jag fortsätter och inte bara slöar till. Tror jag måste schemalägga det för att det ska funka nu.

Joggade lite i tisdags 1.5 km bara men det funka.
Idag blev det 2 km. Ska öka lite lite varje gång för att se om knät håller.

Tog och bastade efteråt. Så skönt så.

Lilla bebisen.

// Maria

Av Maria Winge - 18 oktober 2013 10:44

Idag är det 3 månader sen jag och Janne hade första dejten!

Sjukt vad fort tiden går.

Allt känns så himla bra   .


Valparna är 6 veckor idag!

Endast två veckor kvar till åtminstonde 2 flyttar ut.

Har 4 st kvar om någon är intresserad!!


 

Idag är det dax för Lucas att åka på pappavecka igen!

Veckan bara rinner iväg.

Ibland går det för fort.


Ikväll ska jag hem på födelsedagsmiddag hos bästa kompisen Jessica.

Janne spelar bowling med jobbet ikväll.

Så vi ses sent men bättre sent än aldrig   


Igår börja det snöa.

Vinterns första snö.

När jag var ut med vovven på morgonpinken blåste det så kallt så.

Men otroligt nog så ligger snön kvar idag!

Undrar hur skönt det är för älgjägarna ute i skogen idag??


I helgen blir det jobb på ekebygården.

Var ju ett tag sen jag var där.

Hoppas det går bra.



// Maria   


Ovido - Quiz & Flashcards