zilwerbeam

Alla inlägg den 11 oktober 2013

Av Maria Winge - 11 oktober 2013 22:04

Idag fyller valparna 5 veckor.

Shit alltså vad tiden går fort.

Vi har satt ut en annons i dag.

Fyra kvar att sälja.

Två sålda redan.


Dessa fyra är till salu.

Högst upp till höger är hanen som är kvar.

Resten är tikar.


Har jobbat på tisdag, onsdag, torsdag och idag fredag. Jag var på kaplanen idag och på lunchen gick jag och Inge ut och åt på mat och prat. Underbart bra ställe med jättegod mat. Bra mat och trevligt sällskap. Kan ju inte bli bättre. Hon och jag har alltid så mycket att prata om. En bra vän.

Jobbar för fullt nästa vecka. Det är bra för Janne   har tagit ledigt för han jagar älg hela veckan. Så vi ses inte speciellt mycket då för han är nog så trött efter att va ute i skogen hela dagarna.


Lucas har kommit för en vecka igen.

Är mysigt att ha han här.

Man saknar honom väldigt mycket när han inte är här.


Om jag har tid nästa vecka ska jag gå in till tatueraren och prata lite om en tatuering, jag fick ju presentkort på en sån i födelsedagspresent ju.   


Tvättmaskinen jag fick har jag använt ordentligt. Så härligt med en egen tvättmaskin.  


// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards