zilwerbeam

Alla inlägg den 1 juni 2015

Av Maria Winge - 1 juni 2015 19:28

Mors dag igår.
Jag hade bjudit hem barnen på smörgåstårta till kl 12. Emma, Liam och Lucas kom först. Av Emma fick jag ett vinglas, jättefint.

Nu lär jag ju köpa flera ?.
Av Lucas fick jag en flitig Lotta, trisslott och deodorant. ?

Så kom Linus och han hade med sig två tomatplantor, 2 chokladkakor, en påse chips. Sist kom Hampus.
Vi hade en trevlig stund och åt smörgåstårta.

Hälsade på farmor Lisa efter att barnen gått. Hon hade min faster Ingegerd där. Vi fikade och pratade bort 1.5 timme. Min mamma fick en bukett rosor av mig.

Idag jobb igen.
Efter jobbet var jag in till apoteket. Behövde hämta ut omeoprasol och när jag ändå var där på apoteket hjärtat så passade jag på att köpa smink. Kände att jag behöver lite bättre smink än vad jag har. (köpt på dollar store och hm). Köpte mascara kajal och läppstift, köp 3 betala för 2. Jättebra ju. Sånt lär man ju passa på att utnyttja.



Imorgon blir det jobb sen ska jag till barnmorskan och ta cellprov. Blä men lär ju görat. Efter det ska jag och lotta potta på stan och köpa present till en arbetskamrat som fyllt år. Sen köpa blomma till en annan arbetskamrat.

// MARIA

Ovido - Quiz & Flashcards