zilwerbeam

Alla inlägg den 4 mars 2015

Av Maria Winge - 4 mars 2015 09:43

Onsdag och ledig dag.

Har hunnit varit hos vetrinären med Babe och hon fick sin årliga vaccination. 425 kr fattigare.

Men det är ju billigt jämfört med om hon skulle bli sjuk.

 

Gjorde av med 600 kr på Emma igår, köpte lite kläder till henne. Hon tar sig ju aldrig råd själv så jag tänkte så här efter förlossningen så är det ju alltid lite roligt med nytt.

 

Ska iväg till mergölen på en fika om en stund. Sen blir det en sväng till Intersport och ska springa på löpbandet där och kolla in hur jag sätter foten när jag springer. Sen köpa skor, måste ju ha ordentliga skor till Sala sileverman som jag ska vara med i. 

 

 

 

 

Finaste barnbarnet ever   .

 

Är kören i kväll. Vi har årsmöte, får se om jag kan komma iväg.

 

Ska försöka komma iväg på en löptur idag också.

 

// Maria   

 

Ovido - Quiz & Flashcards