zilwerbeam

Alla inlägg den 17 april 2014

Av Maria Winge - 17 april 2014 21:23

Det har varit en hektisk dag idag.
Blev väckt 6.48 i morse av Hampus. Tåget som skulle ta dom till västerås var inställt och dom skulle missa tåget i västerås om dom inte fick skjuts. Ja vad gör man inte för dessa barn?? Bara skjutsa.
Hem och åt frukost. Åka till västerås igen. Emma skulle lämna in sin mobil på lagning på elgiganten. Efter det så var det dax för Lucas tandläkarbesök. Laga en tand som vi har inskolat honom för. Han var såååå duktig min fina gosse.

Hem och jag lämnade av ungarna och så vidare till willys för lite handling. Så laga och äta mat.
Liten vila.
14.30 tid för massage hos Sweet life. Så skönt och lite ont.
Efter det blev det bowling för Lucas var så duktig hos tandis. Jag förlora stort men det gjorde ingenting.

Sen drog jag och Janne till Eva som sålde ett skrivbord till mig. Anlitade Janne för min bil var antagligen för liten. Gjorde ju inget då jag fick pussa lite på honom.



Nu är jag trött och ska snart lägga mig.

// Maria ?

Ovido - Quiz & Flashcards