zilwerbeam

Direktlänk till inlägg 31 december 2014

Begravning

Av Maria Winge - 31 december 2014 09:42

Igår var det Lillans begravning.

Usch. När den första sången började spela så började jag gråta.Trodde att jag inte skulle det. Men det bara flöda. Dom spelade koppången och den sjunger vi så ofta med kören så jag kunde texten och därför blev det nog så. Det spelades andra fina sånger bla av Sonja Alden. Begravningen var fin och det var många där. Efteråt blev det fika och det var en trevlig stund. Ida Angelica och Johnny var så tappra.

 

**************************************************

 

Idag är det nyårsafton.

Jag och Janne åker ut till Vicky och Mattias stuga och vi firar där. Sover över till i morgon.

Det blir så skönt att åka ut på landet, så tyst och skönt. Bara vara och äta gott och så vidare.

 

**************************************************
*

 

Jag har kört på med 5:2 metoden ett tag nu, 1.5 vecka och det går så bra. Fastedagarna äter jag bara 500 kalorier och förvånadsvärt bra går det. De andra dagarna ska man äta 1500 kalorier men jag är inte så noga med det. Jag har totalt gått ner 3 kg. Om det fortsätter så här bra så har jag gått ner det jag vill tills vi åker utomlands. Jag lägger mina fastedagar när jag jobbar. Det är så jobbigt att vara hemma och gå i kylskåpet och då är det lättare att man råkar äta något.

 

**************************************************
*

 

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA DÄR UTE I SPACE VÄRLDEN!!!

 

Hoppas 2015 blir bra.

 

// Maria 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Winge - 8 juli 2015 09:30


Då är dagens träning gjord. Med hunden. 3 varv runt dammarna. Det är jobbigt att ha henne med när man springer för hon drar så förskräckligt mycket I kopplet. Jag har börjat blogga på den gamla igen. zilwerbeam. Blogg.se // MARIA ...

Av Maria Winge - 7 juli 2015 21:04

Idag var Lucas och jag till Gårdsjö älgpark utanför morgon gåva. Det var spännande och coolt på något vis att klappa en älg. Jag kan varmt rekommendera att åka dit. 200 kr för vuxna 100 kr för barn. I morgon ska jag fixa fullmakt på apo...

Av Maria Winge - 5 juli 2015 18:09

Två veckor har gått av semestern. Jag och Lucas har bara chillat. Spelat minigolf, ätit på resturang har vi gjort. På tisdag tänker vi åka till Gårdsjö älgpark.   Jag har njutit så mycket jag har kunnat av solen de sista dagarna nu. Igår to...

Av Maria Winge - 30 juni 2015 10:41

Varje dag under semestern har jag gått 5 km morgonpromenad med hunden. Inte i söndags men annars. Ska fortsätta med det framöver oxå trots att jag ska börja jobba om ca 3 veckor. Tänkte försöka mig på att gå till gymmet oxå. Får se. Men det skulle ve...

Av Maria Winge - 25 juni 2015 14:26

Torsdag och idag fyller min son Linus 22 år. Känns inte så längesen som han föddes på midsommarafton. Åren går och han bor själv och jobbar på. Så stolt över honom. Idag var jag ner på intersport och kollade. Shoppade loss för 700 kr bara så där!...

Ovido - Quiz & Flashcards