zilwerbeam

Direktlänk till inlägg 15 mars 2014

Pass

Av Maria Winge - 15 mars 2014 19:20

Jobbat 8 dagar på raken och äntligen ledig idag.

Helt underbart att få sova till jag vaknar.

Har liksom ingen ork till att göra något hemma idag.


Men jag har haft ångest över att jag inte hittat mitt pass.

Har varit ner i förrådet och letat flera gånger, men idag kände jag att jag måste leta bättre.

Går igenom kartong efter kartong. Inget pass. Men när jag kommer till sista kartongen då hittar jag på passet. Ja!!! Jag visste ju att det låg i förrådet. Men inte riktigt var bara....   

Så nu kan jag börja planera för utlands semester. Ska bli så skönt att få lite värme när jag åker.

Får se om jag hinner få ihop pengar till i vår eller oxå åker jag i höst.

Har planerat sedan länge att åka till Turkiet i september. Sen blir det nog en resa till Kanarieöarna med Janne i januari.


Från och med i dag har jag gått ner i arbetstid till 81%. Har blivit så mycket minustid under Linus sjuktid i januari och februari. Jag hinner inte jobba igen det till avstämningen i maj så då går jag ner i tid och då hinner jag förhoppningsvis ta igen tiden. Har 81% i 6 månader.


Lucas är här igen i en vecka. Det går så fort och snart är det fredag och pappavecka.


// Maria   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Winge - 8 juli 2015 09:30


Då är dagens träning gjord. Med hunden. 3 varv runt dammarna. Det är jobbigt att ha henne med när man springer för hon drar så förskräckligt mycket I kopplet. Jag har börjat blogga på den gamla igen. zilwerbeam. Blogg.se // MARIA ...

Av Maria Winge - 7 juli 2015 21:04

Idag var Lucas och jag till Gårdsjö älgpark utanför morgon gåva. Det var spännande och coolt på något vis att klappa en älg. Jag kan varmt rekommendera att åka dit. 200 kr för vuxna 100 kr för barn. I morgon ska jag fixa fullmakt på apo...

Av Maria Winge - 5 juli 2015 18:09

Två veckor har gått av semestern. Jag och Lucas har bara chillat. Spelat minigolf, ätit på resturang har vi gjort. På tisdag tänker vi åka till Gårdsjö älgpark.   Jag har njutit så mycket jag har kunnat av solen de sista dagarna nu. Igår to...

Av Maria Winge - 30 juni 2015 10:41

Varje dag under semestern har jag gått 5 km morgonpromenad med hunden. Inte i söndags men annars. Ska fortsätta med det framöver oxå trots att jag ska börja jobba om ca 3 veckor. Tänkte försöka mig på att gå till gymmet oxå. Får se. Men det skulle ve...

Av Maria Winge - 25 juni 2015 14:26

Torsdag och idag fyller min son Linus 22 år. Känns inte så längesen som han föddes på midsommarafton. Åren går och han bor själv och jobbar på. Så stolt över honom. Idag var jag ner på intersport och kollade. Shoppade loss för 700 kr bara så där!...

Ovido - Quiz & Flashcards